i want to go back to japaaaaaaan.

HEJ!
jag har ganska mkt jag vill skriva egentligen men jag hinner itne för idag och veckan kommer det bara vara pluggåpluggåplugg. NU håller jag på att skriva om japan ( ska skriva om det på spanaska) och jag börjar längta tillbaka så
sjukt mkt nu!!
gaah.
nej nu ska jag fortsätta plugga- jag skriver ikväll :)


bild 1. hanna&mille redo för mat | bild 2.Japanska hamburgare,men bläckfisk i (NEJ, vi åt dom inte)
bild 3. kvällsutsikt över kyoto | bild 4. mysigt tempel på kvällen,kyoto | bild 5. tokyos bästa sushi ställe, dit riktiga japaner  trägår, världens minsta och skabbigaste ställe,tokyo | bild 6. fin trädgård i kyoto, | bild 7. lyckosak, man kastar pengar i för att få lycka- i trädgård i kyoto ( jag älskar den bilden ) | bild 8. Hirosima. Byggnaden som kom rakt under atombomben 1945- den fick allt tryck på dig och därför stod den kvar. | bild 9. hirosima- egentligen skulle bomben ha sprängst över bron, men dom missade och den kom mot byggnaden ist | bild 10&11 - bilder från fredens ö - utanför hirosimha, ingen får dö på den ön och den är mysig och fridfull | bild 12. jag och ett rådjur på fredens ö - dom gick runt i staden och var tama.
haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0