kom om du kan,kom om du vill, till pokerkväll i vårbygård

hejhopp.
tisdag har varit en bra dag- inget speciellt i skolan.
men sen åkte jag till tandläkaren.
jag visste att jag skulle få räls men jag blev så glad när tandläkaren sa att jag itne behövde ha där uppe!!!
SÅ JAG HAR BARA NERE- och det syns typ inte. bara när jag ler överdrivet.
det ända dåliga är att min underläpp sticker ut och det ser ut som jag har underbett.
jag ska bara ha nere, men jag kanske måste ha där uppe ett litet tag för att det ska stabilisera sig, så att det blir ett bra bett, men det kommer typ bara vara några måndaer i slutet isf !!
men nu, typ två år i underkäken-yey
nu har jag ont i tänderna och ömt och ovant.
nu kan jag itne äta nått på typ några dagar.... och får typ dricka soppa- mysigy

egentligen ska jag ha tjejgrupp idag, men vi tar det imr ist och imr blir det minerva på praso.
lite läskligt men kul, HOPPAS det kommer kännas rätt med minerva.
HEJS- nu ska jag se mina favvo serier,som alla kommer ut på tisdagar ! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie (agnes kompis)

Jag har också fått rälls (idag) Det gör Bajs ont!

2009-01-21 @ 18:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0