I'm no flintstone, but I'll make your bed rock There's no doubt in my mind you will come And I promise I die when our eyes lock and I feel like a man come undone

hmmmm.
jag är trött i magen.
idag har jag och mina vännr  frida&gabbe&linnea pumpat och tränat så att vi ska bli smala och smärta.
vi gymmade ganska länge och sen bodybalanc.
det var roligt, men jobbigare och skönare för kroppen än jag trodde.
så jag ska planera in det på måndagar och köra det sen,känns bra.
sen gick jag till midgård,hade ingen folkmusik så jag tänkte sitta där och tråka.
men då hände en trevlig sak.
MY RINGDE !!! :)
my&agnes hade landat på arlanda och var friska lite trötta och glada
jag pratade med båda mina vänner och det var skönt att snacka och catching up!!!
GUUUUUUUUD vad jag har saknat dom.
gahh, dom har varit borta länge, men det har gårr fort.
träffas imr,
men typ tidigast klockan tolv för jag ska till tandläkaren och laga eventuella hål i munnen på morgonen,
men jag kommer senare på dagen.
sen sak jag spinning. yeyyyyyy, as taggat.
JAG HAR SOVMORGON IMOROGON TILL HALV ÅTTA TYP !
yeyy,känns braooooo :)
imorgon kommer alla bra serier ut, gossipgirl,oth,desperate housewifes,chuck,hills,90210? osvosv.


VARE NÅGON SOM SÅG PÅ GULDBAGGE GALAN I SLUTET DÅ BJÖRN GUSTAVSSON OCH JOHAN GALS HADE TYP EN AKT DÄR DOM SJÖNG MASSA ABBA LÅTAR? gaaaaaaaaah,det var sååååå KUL.
jag länktar tills det kommer ut på youtube,det var så kul!!!
men det vad JAG som sa/hittade de först, tänk på det när alla snackar om det sen.

PUSS godnatt, XOXO ( kändes lite gossipgirl inspirerat )


 
min käraste vän linnea hade skrivit upp det här bandet på att papper som jag hittade hemma hos mig för ett tags sen jag laddade men bandet och nu är det ett av mina favoritband.
TACK LINNEA




Kommentarer
Postat av: Linn

Jag såg! :D :D

2009-01-13 @ 18:47:05
URL: http://kluriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0