The Curious Case Of Benjamin Buttom

min måndag har faktiskt varit väldigt skön.
idag hade vi bara TVÅ LEKTIONER på hela dagen.
vi hade skridskor,som jag är jätte dålig på och ramlade X antal gånger.
MEN det är kul :)
på fredag ska jag och agnes hålla i idrottslektionen och vi ska ha skridskor.
vi får se hur det går,men vi kan säkert göra det roligt!
sen hade vi bild, och det går faktiskt bra på bilden den här terminen.
jag gjorde min header och sen fixade agnes till min blogg så att den blev fin.
så nu är jag nöjd med den. TACK TILL AGNES
nu har jag pluggat,fixat med datorn,så nu är den snabb igen.
jag har sett på project runway.
och jag vill verkligen oxå kunna sy,och vara kreativ och desgina kläder.
NU ska jag se The Curious Case Of Benjamin Buttom ( benjamin buttoms ovanliga liv )
jag tror och hoppas och är nästan säker på att den är bra.
På fredg eller lördag ska jag se Låt den rätte komma in- och det taggar jag :)

nej,nu ska jag se filmen, dem verkar mysig ! HEJS


Kommentarer
Postat av: linnea

headern vart sjukt snygg!! :)

2009-01-19 @ 19:25:16
Postat av: Gabban

ohohoh! Var den bra? :)

2009-01-19 @ 21:31:55
URL: http://gabbaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0