livskraft

oj- det har hänt ganska mkt sen jag skrev nått här sist.
men det är ju för jag har varit på läger, LIVSKRAFT 08
så sjuuukt sjuukt kul det var.
det var tre och en halv dag typ, men det var så bra stämming och typ 225 personer och alla trevliga och roliga.
nyårsafton var verkligen jättejätte kul först vare sune och baka och sen gjorde alla sig fina och alla var verkligen
uppklädda och sen var det fin fin fin middag och sen vare mysmöte och sen vare tolvslag och då vare kramring med alla alla alla ! det tog verkligen hur långt tis som helst med det var mysigt.
det roliga var att man inte visste eller hade snackat med typ hälften av alla så man visste inte vilka dom var.
och efter astt ha sagt gott nytt år till typ 500 personer så hade jag kramp i käkarna och jag hade helt glömt var gott nytt år betydde, det lät jätte kosnsigt, du vet om man säger en sak om och om igen och tillslut låter det bara konstigt! :)
thihi, sne vare konsert och spex som var verkligen sjukt j´kul och grymt lyckat ! sen var jag uppe, inte hela natten men till 5 havl sex iaf, kändes itne som det :)
men idag har jag sovit hela halva dagen och nu har jag tvättat och packat och imt klockan tio åker jag till stockholm.

det känns välidigt jobbigt.
jag  trodde att jag skulle vara hemma några dagar innan och skulle åka men tydligt inte.
me jag kommer hem dagen innnan skolan börjar men men. ÄRE NÅN SOM VET, börjar vi 6/1 eller 7/1 ?
men iaf, nu ska jag till stockholm, shoppa, tjilla, träffa pappa, sova :)

bilder från nyår ska jagh lägga in sen, och jag ska skriva när jag är i stockholm.
nu ska jag titta på the hills och tjilla :) PUSSGODNATT


PLUS att jag ska träffa mina kusiner från i sthlm, KÄNNS SJUKT MYSIGT. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0