Going Back to the corner where I first saw you Gonna camp in my sleeping bag I'm not gonna move Got some words on cardboard, got your picture in my hand saying, "if you see this girl can you tell her where I am"









heeej- nu är jag hemma.
jag kom hem för nån timme sen och jag vill bara,bara,bara åka tillbaka !!
men iaf- det var hur bra som helst och hur kul som helst och allmänt underbart typ :)
jag var med victor- och sen åkte vi till våra vänner joel&samuel och var där hela igår kvällen-
och sen idag åkte vaknade jag&victor hur tidigt som helst- är astrött nu, sov typ inget inatt-
och då på dagen så chillade vi och sen åkte vi ut med deras båt- plus joel och samuel och då
åkte vi till några dom kände ute på nån ö- åså badade vi och solade och chillade- hur skönt och kul som helst :)


 men iaf- allt känns verkligen såbra!!
victor,victor,victor,victor<3 jag kan inte få nog.
jag kommer dö nu när jag ska vara borta två veckor och sen börjar ju skolan-
men det fixar sig.
åh- nu är jag glad!

imr blire att vara med mina bästa och finaste- galet vad jag har saknar er tjejer !!!
PUSS

Kommentarer
Postat av: agnes

SAKNAR DIG fast vi träffades för 3 dar sen, hahaha : ]

2009-07-30 @ 11:42:26
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0