I'm in STHLM

holaaa guapaas!
nu är jag i stockholm hos pappa och snart ska jag sova.
jag kom hit för en timme sen och allt är bra-
det var skönt att träffa papppa igen!
pappa är snäll, när han var i japan hade han köpt två minismå ipodar, men 4gb på till mig&hanna- helt pefekta när man ska ut och springa typ- och nu när min andra är borta är det sjukt bra!


jag måste sova snart, vi ska ju jobba imr, och hela veckan så det kommer nog inte bara vara så kul här.
fast på onsdag är vi lediga så då blire shopping och kanske klippning.
jag måste göra nått med mitt hår, men vet inte vad !
funderar på att klippa till det i mittbena, fixa lite volym och luggen och det,skulle kanske vara snyggt-
eller jag tror/tycker det med min familj instämmer inte !
men vad ska jag göra???

men nu ska jag chilla- skriver väll mer sen när jag är på jobbet (A) haha
 btw- sen när jag är borta i två veckor på TB ska LINNEA gästblogga på min blogg.
kommer bli jättekul ! YEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0