JAG HATAR ATT PACKA !!

JAG HATAR ATT PACKA !!!
åh- det suger,suger,suger verkligen !!!!

nu har jag lagt upp allt jag vill ha med mig- två högar med tjocktröjor / koftor-
två högar med byxor/leggings/kjolar/shorts och två högar med tjöjor,t-shirt och linnen.
men nu när jag lägger det i min stora,stora väska så ryms det typ inte !!
för jag ska ha med mig massa skor- smink-underkläder-halsdukar och allt!!!
inget ryms verkligen- och även fast jag har tagit bort massa kläder som jag kanske inte behöver är det forttfarande för mycket!!!!!
nu måste jag välja bort kläder- DET SUGER !!!!!!!!
jag vill ha med mig allt så att jag kan välja !
och sen om jag tar bort nått och sen en dag ba- åh, nu skulle jag haft den här tröjan- DET SUGER !!!
HATA HATA HATA ATT PACKA !
varför kan man inte ta med sig hur mycket som helst !!?

Kommentarer
Postat av: gabbe

åk inte bara då!

2009-07-31 @ 18:25:16
URL: http://grullishen.blogg.se/
Postat av: olivia

haha jag vet, man packar typ alltid för mycket! men proppfullt skare ju va;)

men ifall väskan skulle bröja brinna (som det hände för mig härom dagen.. hehe)då är man nog bara glad att man lämnade lite mer packning än tänkt hemma iallafall.

2009-07-31 @ 18:50:41
URL: http://oliviabloggar.blogg.se/
Postat av: linnéaj

haha, söt:)

2009-08-01 @ 18:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0