Standing in the way of control You live your life Survive the only way that you know




vad hände med kvällen ?
GAH- nu är jag stressad !

men min dag har varit awesommmmme-jag sov länge och sen vid två kom min underbara vän agnes hit !!
vi typ låg i min säng och sov/pratade och hade allmänt mysigt och nu inser jag hur mycket jag har saknat henne !
jag kommer dö när jag börjar skolan, när vi inte går i samma klass !
menmen, ska vara med henne på torsdag oxå typ- och GABBE?
om hon nu hör av sig snart och när hon nu kommer hem? RING MIG GABS!

men iaf- sen så tänkte jag se the hangover / baksmällan på greatsufftv.com -
kanske världens bästa sida- verkligen det var typ hur bra kvalitée på den-
men jag han typ bara se en minut sen så ringde jag victor och sen har vi snackat tills nu.
ska till honom imr, TAGGAR !
men iaf-
nu måste jag;
packa till övik
packa till varberg
planera resten av veckan
egentligen ringa farmor&farfar-
känns dock lite sen nu-

men nu har jag satt på bra och hög musik så nu ska jag stressa och göra lite saker innan jag ser filmen och sover-
GODNATT :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0