TITTA PÅ VIDEON !!

idag har aron, min kunin haft konfrimation hela dagen.
först hade dom en sjukt bra redovisning och sen så åkte vi hem hit
och käkade sjukt god mat och umgicks och det var sjukt kul !!!!
jag har lekt fotograf idag och tagit hur mycket bilder som helst- det är så kul !!




på deras redovisning så hade dom gjort ett drama.
och det dramat är så BRA och så starkt och varje gång
jag ser det, eller lyssnar på låten ( everyting av lifehouse, därför mitt namn!! )
men iaf, det är verkligen så,så bra !!!
aron var jesus i det dramat, han var mkt duktig !! haha
TITTA PÅ DET !

jag orkar inte titta på det nu, orkar inte gråta!

Kommentarer
Postat av: Sandra

den är underbar

2009-07-05 @ 23:46:50
URL: http://litetmusikbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0