vad hínder jaow?

heeelu.
vad gör jag nu ?
ja- nu sitter jag i sägen med datorn i knät, lyssnar på britney spears gamla och underbara låtar som man inte har hört på flera åt men ändå när man hört dom kan alla texter och kommer ihåg allt ! GALET

idag har jag fösökt packa till TB, men gick inte s¨å bra, men alla mina saker har jag lagt fram, och jag ska ha med mig hela min garderob typ- känns bra :)
sen ikväll var jag med linnea :)
hmm, vad gjorde vi? satt på tempol chillade och pratade och sen åkte ci till norrmjöle och åkte linbanda- mycket mysigt !
jag är mycket avundsjuk på alla som är på britney konseren ikväll- fattar nu vad kul !!


är lite taggad på TB- men avundsjuk på alla som ska till trästock- gå och dö people !! :)
godnatt!

Kommentarer
Postat av: caroline

ÅH vilken fin bild på dig gumman<3!!

2009-08-03 @ 12:05:45
URL: http://johanssoncarran.blogspot.com
Postat av: caroline

vilken fin bild på dig!! <3

2009-08-03 @ 12:06:29
URL: http://johanssoncarran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0