090613

nu sitter jag i min säng och har jast kommit ut ur dushen- och nu äter jag mango.
 äcklig mango.
jag vet inte vad som är feltet om det är omogen,eller gamal- men iaf äcklig.
men tur så hade jag lite godis från igår, så det var gott det med.
men nu är jag trött!!
jag har varit så duktig idag- jag har skogsplanterat !
vi åkte hemifrån klockan 07.15 och kom hem typ 22.30 !
vi har planterat hela dagen, och egentligen skulle vi göra det imr oxå- men då skulle det regna,
så vi ville göra allt idag, så vi satsade.
det var jobbigt, men det var värt det- caaaaaaaaash !!
nu har jag lite budget inför sommaren, YEY
nu är jag trött- men det var värt det!
det var skönt att göra det en dag som den här- och att göra det så tidigt in på sommaren !
vad händer imr? det ska vara dåligt väder, jag blev taggad på typ
film eller brännboll- nått i stan?

det känns bättre idag, har inte tänk på det så mkt- mest som släppt det, för det känns ändå bättre än igår.
men det var bra att göra nått idag så jag inte behöva tänka på det-
men -  sa att det att det var lugnt, men jag vet inte om det är det- men vill helst bara ses, prata ut.
skulle vara bäst, men jag ska ligga lite lågt- men hoppas det fixar sig.


men agnes är då glad iaf, för att hon är piteå och älskar norrländska :) haha

Kommentarer
Postat av: agnes

och hade en awsome kväll, pratas när jag kommer hem :D

det här är ÖVER FÖRVÄNTAN

2009-06-14 @ 12:41:37
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Jossan

Hej:) jag har veckans blogg, om du vill kan du ju anmäla dig:D

Kram Jossan

2009-06-14 @ 12:43:47
URL: http://jozefinesblogg.blogg.se/
Postat av: maria

sv; hahah jag tyckte den var askul! fast sen har ju jag ganska skumm humor också;)

2009-06-14 @ 13:40:56
URL: http://kluriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0