22.24

nu har jag skrivit klart min filmrecension av ett öga rött.
nu är allt klart i skolan, inget kvar nu förutom konserten, men inget mer skolarbete på TC- galet.
fortfarande ont i magen, fattar inte varför men jag har sovit så mycket så att nu är jag pigg iaf.
filmrecensionen fick ju vara max 400 ord, min var 394 ord !
haha- har kortat ner den hur mycket som helst, haha- men jag har ju iaf 6 ord tillgodo ! :) thihi
jag är sugen på godis.
typ fruktkolor, såhär mjuka som AKO kolorna typ- mumma,
det vill jag ha, men det har vi ju inte hemma, men känner ni inte hur gott det skulle vara?
nu ska jag se mtv-movie-awards och se GG och förhoppningsvis chuck på greatestufftv.com '
( TACK GABBS !! )
peace.
gott skulle're va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0