26 juni

idag vaknade jag upp i agnes,mammas,kompis stuga ( haha- låter så kul )
och jag höll på att dö av värmee ! duntäcke + sol - galet varmt !
vi vaknade och sen gick vi ut till några klippor och solade och badade.
åh, det var så skönt att sola men även att badaa ! :) kallt men skönt- det var 18 grader ! :)
sen vid halv två åkte dom hem till stan men då så åkte jag till barnkollonin  och träffade
linnea,anton,henrik och jonathan ( och tomas kom senare )

vi solade och badade !!! hur länge som helst !
men vi hade skitkul och vi kastade typ amerikans fotboll och en annan boll- som stutsaer på vatten-
vaboba? tror jag den hette typ? :) haha mkt kul iaf.

sen var vi där hela dagen- skit kul,
FÖRUTOM att precis i slutet for en fiskmås över oss och
BAJSADE PÅ MITT BEN OCH MIN VÄSKA !!
!
inte kul- jag fick värsta minichocken ! :) hahahahaha
men jag har BRÄNT SÖNDER MIG ! - jag är en kräfta !

henrik,jonathan,anton,mille,linnea ( tomas kom senare ) :)

FÅGELBAJS ! det roliga var att innan den bajsade såg tomas dom och sa
- åh, tänk om den skulle släppa sig  över oss nu (typ) HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Gabbeee

HAHAH BAJSS

2009-06-27 @ 10:07:03
URL: http://grullishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0