28 juni !

efter att ha varit och hälsat på min kusin så åkte jag till bettnäs
och träffade agnes,gabbe & olivia :)
efttersom jag har bränt mig så mycket tidigare ville jag inte steka så hårt så det var ju bra att jag åkte dit kanske sent så då var inte solen så stark - så vi solade och pratade och badade och bara slappnade av :)
det var väldigt skönt och mysigt.
nu ikväll vet jag inte vad jag ska göra- är trött- men kanske vollyboll på bettnäs-


det ända jag vill göra nu är att åka på
peace&love,hultsfred,ariva,way out west,trästock,pdol och alla andra - men icket.
men kanske blir sundsvalls gatufest på torsdag?
spontant och bra :)

Kommentarer
Postat av: agnes

the kooks blev inställt på peace and love ;p

2009-06-29 @ 02:08:47
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: agnes

the kooks blev inställt på peace and love ;p

2009-06-29 @ 02:08:49
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0