30 juni - I scream, you scream we all scream for ice cream !

oj, nu är jag hungrig  !
jag kom nyss hem från stan och nu har jag sjuktsjukt ont i tänderna-
 jag  har spände åt tandställningen- och jag fick reda på att
jag ska få tandställning upp oxå - YEY, verkligen inte !
ikväll ska jag&linnea med fler se på u19 fotbolls match här i sörmjöle, mkt kul.
oj, snart åker jag till sthlm till pappa och ska jobba
och nyss fick jag reda på att linnea rådahl kanske kommer vara där samtidigt-
TAGGA- då blire shopping på hög nivå.
haha, det är jättemånga nya som kollar på min blogg nu- haha det är så roligt ! :)
NU- mat !
peace.

jag ska köpa en glass sen, åh har varit sugen hela hela dagen !!

Kommentarer
Postat av: h

cool bild:)

2009-06-30 @ 18:18:13
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0