30 juni- kvällen i fina,rara underbara sörmjöle !

nu sitter jag i min säng glad och redo för att sova.
jag kom ganska nyss in från en mysig kväll med sörmjölefolk.
först var det fotbollsmatch som sörmjöle/hörnefors vann- YEY 5-2 till dom- så det var bra !
sen så ville alla de svettiga fotbollspojkarna åka och bada så då åkte vi till brännäset och badade.
eller jag badade inte med vissa gjorde det ! :)
sen stod vi och pratade och hade hur kul som helst i flera timmar- mycket roligt.
(bild- lite av finafina sörmjöle- linnea hade kamera, så bilder kommer sen ! )

jag säger det hela tiden- jag älskar verkligen sörmjöle.
alla här är bara bra och det är alltid så mysigt och skönt att bara vara här med alla.
här känner man alla och alla har gått i samma skola och alla vet vem man är och
man kan se ut hur som helst och ingen bryr sig.
det är så otroligt sköna människor här oxå-
men det är nästan alltid kul att bara vara hemma i sörmjöle !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0