Coldplay - Lovers In Japan (Osaka Sun Mix)

hahah- äre sommarlov eller äre?
klockan är snart halv fem, och jag ligger fortfarande i min säng i pyjamas!
med det beror på att jag är trött- men jag har bara suttit med datorn i kvät och chillat.
sen ikväll ska jag vara med gabs och bara chilla- skönt!
mennu ska jag faktiskt ta tag i mitt liv-
jag ska städa mitt rum, ta på mig kläder och sen ska jag ut och gå ! YEY

DAGENS BÄSTA

jag klickade runt på spotify för att hitta nått lungt men ändå bra att lyssna på.
då helt random kom jag till- coldplays - prospects march EP.
den var hur bra som helst ! snälla, lyssna på den !
jag älskar verkligen den, den är skönt,lugnt och allmänt sköööööööööööönt !
jag fasnade för låten,lovers in japan,(osaka sun mix ) den är jätteskön!

SNÄLLA- lyssna antingen på skivan på spotify- eller gå in
 här ->http://www.youtube.com/watch?v=WPk0N0_ZMck ( länken är osynlig, dono why )
- och lyssna på hela skivan på youtube- YUMMI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0