.,

jag vet inte vad det är - är bara less och trött på allt.
vill bort.göra nått kul.
pallar inte min sommar just nu- mkt planerat som jahg inte orkar- vill bara att det ska vara över.
borta.
jag saknar min pappa.
pratade nyss med honom- kändes bra, men nu är jag bara less.
vi har kommit mkt närmare varandra nu i sommar- pratade med honom det som hände på skolavslutingen, berättade allt och sen kom vi så mycket närmre och nu säger jag typ allt till honom.
men det är så jobbigt att inte träffa honom på ett tag.
jag orkar inte med alla här hemma nu- åh.
  

Kommentarer
Postat av: Sheila

Grattis gud vad kul! För att du vann Vitamine Well's tävlingen hos MINI =D

2009-06-29 @ 21:06:23
URL: http://missmexicoiran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0