JOY TO THE WORLD

myskväll ikväll igen !
idag vid sju åkte jag och min syster till brännäset och grillade med JOY !
eller typ halva joy !
( joy är min kör som jag har sjungit med hela mitt liv typ- nejmen typ 9 år, det är inte så många och alla är mycket äldre än jag, men det är som mina systrar, vilket två av dom är - vi har hur kul som helst tsm!!! och vi ska snart spela in en skiva btw ! )
iaf- vi hade en liten joykväll.
vi grillade korv och pinnbröd och marsmallows och spelade kubb och sjöng och spelade gitarr-
haha, det var hur kul som helst och sen när det blev kallt åkte vi till viktoria och såg Bert!
awesomenes !!
( bilderna är från förra sommaren, när vi var på stockholmgospelfestival- galet så bra! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0