MIN IPOD ÄR BORTA !

JAG HAR TAPPAT BORT MIN IPOD CLASSIC !  den ser ut så här->  IPOD  <- LÄNK
är det någon som har sett den?
snälla,snälla- alla mina kompisar som jag har varit hemma hos den senaste tiden, SNÄLLA

kolla om ni hittar den!  kolla i väskor, era rum, hemma- vad som helst !
även fasst ni inte är säkra - KOLLA !!!!
det känns hur jobbigt som helst och jag är sjukt ledsen, så om det är någon som vet nån som har sett en ipod, eller hört om nån som har hittat en , skriv till mig !!!!!!!!!!!
min mejl är [email protected]
ååååååååååååååh- det är verkligen min bästa ! och jag vet inte när jag tappade den och jag har letat över allt !
SNÄLLA HJÄLP MIG !!! det skulle vara jättejättesnällt!!!
åh, jag tar verkligen livet av mig!!!
<-min ser precis ut såhär!
MIN ÄR SVART- MED ETT VITT/GENOMSKILINGT SILIKONFIDRAL !

Kommentarer
Postat av: gabbe

du hittar säkert igen den mille, har dock inte sett den ..

2009-06-23 @ 18:48:20
URL: http://grullishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0