myskväll + bajsvirus

jag kom nyss in från en mysig kväll med laino.
vi åkte först och badade- vi badade länge !! :)
sen åkte vi tils tennisplanen i sörmjöle och spelade tennis- mkt trevligt  !
det är typ kul- så det ska vi göra fler gånger ! :)
sen nu ikväll måste jag städa mitt rum eftersom
mina flickor kommer hit imr, yey !

jag har virus på min dator !
eller har jag det och det dampar typ via min msn !
ni vet att det skickar som en länk osv, men det känns sjukt drygt
så jag kan ju inte typ vara inne på msn...
men nu ska kristoffer hjälpa mig att fixa till det-
hoppas det funkar !!!

Kommentarer
Postat av: Gabbeee

BADA! gud vad jag vill det.. har typ inte ens badat i sommar! Viruss.. fyfan vad drygt

sv; haha klagar du jag är ju assöt! hahaha nOT

2009-06-24 @ 22:28:07
URL: http://grullishen.blogg.se/
Postat av: linnéa

asmysigt:)! bada äger verkligen!

2009-06-24 @ 22:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0