några dagar in på sommarlovet- YEY

HELU !
jag har inte orkar skriva på ett tag, men det kändes bara allmänt jobbit då.
men iaf, jag har gjort mycket roligt på mitt sommarlov.
i - oj, jag håller inte reda på dagarna, men typ i söndags var jag så sov gabbe&agnes hos mig.
vi åt glass och cholkadsås och såg först the house bunny, mkt rolig film.
sen gick vi ut till stan, satte oss på bryggan och bara myste.
sen, på dagen gick vi på staaaaaaaaaaaan.
sen på kvällen skulle det vara folk på östermalm typ och då skulle jag träffa clara-
men då så regnade det ju så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt mkt, verkligen-
så det blev inget- men ist kom clara till mig och vi pratade och myste hela kvällen!
 verkligen var kul det var- galet !!
jag taggar gbg med claris sen i sommar- yey !

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh yeah jojojo:D haha det var as kul! taggar göterborg och allt :D

2009-06-17 @ 22:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0