sista veckan-

hej- förlåt för typ världens sämsta uppdatering !
men det har varit så mkt i veckan så jag har inte haft tid  ! men iaf, det här har jag gjort;

måndag ; konserter hela dagen, först 3 för skolan och sen en klockan sju på kvällen-
              oj vad det var roligt!!!
             de bästa konserterna var den andra ( klockan 11 ) och den klockan sju, det var jäättekul!
             det var många av mina kompisar som kom och kollade så det var jättekuuuuuul!
             tack till, linnea,carran,clara,linn,maria,madde,emma,sandra och massafler!!

tisdag;   vi hade klassensdag på dagen, så vi spelade brännboll och fikade och myste
             - det var jättemysigt.
             JAG ÄLSKAR MIN KLASS!!ll
              sen på kvällen hade vi konser klockan sju, vilket inte gick kanske superduper bra för att
               alla var så trött-  men det var kul.
              hela min familj var typ där plus stina- så det var awesome !!


onsdag; FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN !!!!
            ingen i min familj tog studenten, men eftersom jag känner jättemånga som gjorde
              det så åkte jag,hanna&mamma runt på alla skolor typ och träffade folk !
             först draggen, 11.00- grattade anna & elisabeth, sen midgård 11.30 -
              grattade johanna&viktoria och sen östra 12.00 - madde.
             men det var jättekul ! :) sen åkte vi hem till alla dom där och åt och fikade ochså,
             och de  var jättegott och mysigt !
             sen på kvällen åkte jag, mycket trött in till stan och såg en sugig skräckfilm men folk.
             sen åkte jag och gabs ner på stan och titta på nått band- helt okej.
             btw- gabbe fick en badboll!

torsdag (idag ) ; jag säger bara 9mu.
                        verklingen
.
                        skolavsluting idag! jag visste att jag skulle gråta, men itne så mkt!
                        under skolavslutingen gråt jag och frida typ ikapp, och sen efteråt när vi kramaders
                        så var jag så ledsen.
                        jag kommer verkligen att sakna klassen- verkligen !
                        jag älskar verkligen er och ni är så bra och jag kommer aldrig få en så bra klass.
                        nej- jag kan typ skriva hur mycket som helst.
                        men jag är GLAD- fick betygen- 295 poäng ! :O så det är jag glad för.
                        massamassa gråtbilder kommer sen, men nu länktar jag bara tills
                       klockan 22.00 då jag får träffa alla igen !

Kommentarer
Postat av: linnéa

TVÅHUNDRANITTIOFEM POÄNG? shiiiiiit, :D så duktig, grattis ju!

2009-06-11 @ 13:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0