trevligt vareee-

i går så åkte jag,linnea,frida,gabbs,agnes,petter,grim&viktor
ut till linneas stuga och grillade och badade och hade allmänt trevligt.
det var jättttttttttttttte roligt !!!
jag grillade majskolvar och alla massa andra goda saker och till efterrätt åt vi
kladdkaka + jordgubbar + grädde, yummmi!!!
plus en kolakaka som oxå var jättegod !
sen efter det så såg vi typ flera bring it on filmer- åh, jag vill vara en cheerleader !
vi badade i linnea jaccusi ( JAG SKITER FULLSTÄNDIGT I HUR DET STAVAS )
och gjorde massa andra trevliga saker-
sen solade vi och masssssssssssa roliga saker.
ALLTID LIKA KUL MED ER !
bilder kommer sen!!
peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; ska alltid lägga ut msnb bilder fick ju 4 komentarer ju:D:D:Dhaha



:* :*

2009-06-17 @ 20:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0