25 juni - senare på dagen och kvällen !

oj- mycket har hänt igen sen jag skrev sist :) men allt har varit awesome !!!
iaf- agnes och gabbe kom hit till sörmjöle.
först var jag och linnea på brännnäset och sen så när dom kom så åkte
vi fyra till barnkollonin och var där och stekte hela dagen ! :)
sen efter det åkte vi hem till mig en snabbis och sen åkte vi och chillade
med några på brännäset en snabbis och sen åkte vi till hörnefors och tankade och köpte godis :)
sen åkte vi och kollade på fotbolls matchen, roligt- och efter det åkte vi runt ett tag och hänge
med massa sörmjölare :) vi fort till bättnäs ett tag och  hade trevlgit !
sen vet jag inte vad vi gjordee riktigt men det var bara mycket roligt !!
- men det slutade med att vi åkte till agnes mammas kompis stuga och käkade pizza och sov :)
TACK FÖR DAGEN !! så kuuuuuuuuuuul !
1.brännäset (uppe ) 2. tjejerna på stranden,barnkollonin + agnes

vi kollade på fotboll!

coola moppheegängääääääääät ! haha, vi var på temop och sen bättnäs !
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0