woho- nu är det midsommar!

huuuuuu- så känner jag nu.
på mitt golv ligger en stor,stor klädhög som jag måste ta han om, helst till innan imr.
men jag har inga plats för de kläderna och inte krafter för att göra det, så jag skit i det.
nu vill jag sova, men jag måste åka och hämta hanna med moppen på obestämd tid, hon ska ringa- och hon har inte ringt än så det suger, jag vill bara sova.
jag taggar imr- fasst är lite pirrig och lite nervös hur allt ska bli.
just nu känns allt så flummigt- jag vet inte vad jag ska ha på mig, fixa, äta, göra sen-- blablalba.
det känns allmänt oplanerat och jag gillar inte sånt ! :) haha
men annars kommer det bli trevligt, BARA DET BLIR BRA VÄDER !

min midsommar!
först ska jag och linnea vara på grönområdet här i sörmjöle och klä midsommarstången och leka och ha trevligt med alla andra som bor här i sörmjöle. linnea har gjort det varje år, men det här är först året för mig, men det kommer bli kul!  vi ska ha picknick där och ha trevligt.

sen på kvällen ska vi åka ut till klippora på bettnäs och ta med oss massa god mat och så ska vi käka middag där och grilla och äta jordgubbar och grädde och kladdkaka och ha kul- yummi
sen vet jag inte vad vi ska göra :) men nått kul blir det alltid !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0