A small piece of advice, That took twenty-two years in the make, And I will break it for you now,



åhåjajaa- nu kom jag nyss in från en mysig middag med linnea,marcus jesper och frida.
vi åt tacopaj och såg på robinson och hade mkt trevligt.
jag är fortfarande trött sen igår, så jag gick hem tidigt för att tjilla.
jag såg att det nya avsnittet av make me a supermodel har kommit ut så jag ska se det och sen sova.
imr blir det bara fysik- åh, jag orkar inte satsa det är så sjukt svårt med atom&kärnfysik.
menmen, min helg har varit jätte bra hittils, roligaste på länge.
peace.

Kommentarer
Postat av: linnéééa

du är bäst, och grymt skoj med igår och idag ju! :)

2009-03-22 @ 00:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0