avodado,pesto,apelsin och chokladbollar.


HEJ,nu sitter jag i mitt rum och är mitt  eget skabbiga och mysiga jag.
jag har varit med linnea idag och det var superbrao, vi pratade,bakade och myste.
jag visade bilder och pratade om indien, och nu inser jag hur bra det var och hur mycket jag saknar det!
vi kollade på konserter och vi funderar på att åka ner till uppsala och se josé gonzales på lördag.
det skulle vara riktigt kul men det känns lite väl inpulsivt så det sket sig.
vi vill till hultsfred och jag vill till peace&love och mycket annat.
man iaf, nu sitter jag med chokladbollarna som blev över från våran bakstund,
och med mina (förhoppningsvis) otroligt goda mackor.
jag har gjort en, men massa massa massa avokado och citonpeppar, jättejättegott.
och den andra med ost,feta ost och pesto-
 en vild gissning men jag är nittionio procent säker på att den blir god.
nu ska jag se, make me a supermodel,
eftersom vanliga topmodel inte har kommit ut.
VARFÖR ÄR DET INGA SERIER SOM KOMMER UT NU FÖR TIDEN FÖR? man blir ju bara arg.
hursomhelst, dålig dag,bra kväll, nu - bara mysa och tjocka sig. partey,
peace&love.



Kommentarer
Postat av: Anonym

how i met your mother och lost kommer ut?

2009-03-16 @ 19:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0