epilepsi

dimma,dimma dimma.
vi ska jobba om olika fördjupningar i bologi, om nervsystem osv och jag ska jobba om epilepsi.
det kommer bli kul men jobbigt.
jag får reda på matte provet idag, HOPPAS det gick bra :) men vi får se.
ikväll ska jag vara med min älskade linnea.
det var länge sen jag träffade henne nu, och det kmr bli så kul och skönt att prata och vara med henne igen.
hon är verkligen bäst, alla borde veta hur bra hon är.
aja,. snart äre helg och då blir det att träffa min underbare far som äntligen kommer upp, har inte träffat honom på så länge nu eftersom vi ahr varit i indien och allt, men det kommer  blir bra!
vi ska nog bara vara, och jag ska plugga fysik och biologi, och sen ska vi typ se män som hatar kvinnor tror jag.
jag vill ha sommar och hål i tungan.
men en sak som är lite närmare är ju påsklov, och vi ska åka till kusinerna i arvidsjaur nu det är bestämmt-
så det känns sjukt sjukt kul. ÄNTILGEN LITE SNOWBOARD I MITT LIV.
det kommer bli jätte trevligt och jag hoppas bara på att det blir bra väder.
nu lyssnar jag på john mayer och det är mkt mtk mys, men nu ska jag fortsätta jobba om epilepsi och kolla om det är intresant eller kul.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Linnea

fan vad kul, jag ska ju till sorsele på påsk. kanske vi träffas? :P

2009-03-12 @ 19:48:34
URL: http://lenejas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0