Goes like this.. In your love, my salvation lies...



wöhoow. idag har jag sminkat mig.
vi "slutade" tidigt idag så jag kom hem vid två.
nu ska jag plugga, men först ska jag se ANTM.
dagen har varit braoo, så sjukt fint väder, och när det är det känns allt mkt lättare.
agnes&gabbs gick ner på stan en snabbis och sen har jag inte gjort nått mer.
men det känna ändå sjukt bra med allt typ, klad.
jag taggar sjukt mkt tills imorgon, dagen kommer vara helt hysterisk men förhoppningsvis braoo,
först skola, sen spinning, sen skyndaskynda till luff, fixa fika med vänner, och sen tio bussen hem och sova hos linnea,typ... :) AWESOME,
glad,glad.

Kommentarer
Postat av: agnes

SATIKEN VAD DU ÄR SNYYYYYYYYYGGGGGG

jag er klad som er din veen :)

2009-03-19 @ 16:04:58
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: Anonym

du är snyggast! ;o

haha, blir asbra imorgon när du sover hos mig ;)

2009-03-19 @ 18:28:31
Postat av: Linnea

fan vad snygg du äääär!!

2009-03-21 @ 18:12:06
URL: http://lenejas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0