hemma

åh, vad skönt- jag är hemma nu!
allt med flygresan och allt sånt gick bra, jag sov typ hela tiden och vi kom fram igår kväll.
det känns konsigt men skönt skönt skönt att vara hemma.
det känns konsigt att komma hem till mitt hus, mitt rum min SÄNG, men somsagt SKÖNT.
DET ÄR SÅ KALLT HÄR JAG DÖR-
kallt och tråkigt  väder, menmen :) jag vill ha sol&snowboard.
iaf, jag har typ tusen bilder från indien,och sjukt mkt att visa- men jag orkar inte nu, jag gör det sen!
nu ska jag bara ligga i min säng, titta på seriser (jag har länktat ) och bara chilla.
sköntskönt!
det skulle varit ännu bättre med lite svenskt lösviktskt godis, men man kan ju inte få allt.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0