I like, Where we are, When we drive, In your car. I like, Where we are, Here.


helu. skola idag, yey- det var faktiskt ganska kul att träffa alla osv, men det var jobbigt när jag insåg hur efter jag låg i allt.
sjukt mkt att plugga nu, matte&so prov plus massa inlämmningar -allt innnan onsdag yey :)
jag gick hem till linneas nya lägenhet idag efterskolan, DEN VAR HUR FIN SOM HELST ! :)
nu vet jag vars jag kommer hänga i sommar (A)
jag träffade även min andra linnea på bussen som jag inte har träffat på hela lovet,naw- he's tha best !
nu måste jag egentligen plugga- och det ska jag göra nu! verklingen !
pangprego i p3 och plugga- yey
två nya typ band jag lyssnar på - hellogoodbye&the teenagers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0