Les Grandes Personnes- De Vuxna

heluuu.
min vecka har varit ganska lång tråkig faktist, och därför har jag ingenaning om vad jag ska skriva om nu heller.
men idag har det varit kul,vi hade rolig gymna på sjuorna, :) haha,jag älskar min klass ibland.
sen gick jag och nanis på stan och jag köpte ett par sjukt,sjukt,sjukt snygga jeans shorts.
dom är ljusa,lite halv slitna och pösiga. jag ville verkligen ha dom, så jag köpte dom- inpuls.
dom kostan 350 spääänn, så det sved lite lite lite i magen&hjärat men jag tror jag verkligen kmr använda dom så vi får hoppas på att det blir värt det :)
sen åt jag på kors och sen åkte jag och mamma och köpte godis och gott och nu blire bara en lugn,lugn, kväll :)
jag har godis,ostkrokar,apelsin och skorpor på mitt rum så nu ska jag se nån bra film och bara bara mysaa.
sen imr kmr bli en hektiskt jag- men det kommer bli mkt trevligt !
PUSS&GODNATT



jag är nästan säker på att jag ska se den här filmen, les grandes personnes- de vuxna.
det är en frans/svensk film som utspelar sig i sverige typ, den verklar mysig.
PLUS att björn gustavsson är med :) thihi
godnatt.

Kommentarer
Postat av: grim

2009-03-28 @ 11:37:41
Postat av: grim

omg., det verkar ju inte hända mer än att en tjej pratar franska och att de köpt en metalldetektor....



jofan! ser man på., de slänger in en komiker i mitten som ska spela populär kille -.-

2009-03-28 @ 11:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0