mmmm when I see you I start smiling just want to hold on tight I know that must be love no doubt that must be love no doubt





jag säger bara sörmjöle.
sörmjöle är verkligen the place to bee ibland, :) haha
vi hade jätte kul igår men jag är trött, kom hem lite sent osv- men allt var as braaaaa !
nu ska jag ut och gå och få lite frisk luft i huvet, så jag vaknar till och sen får vi se vad som händer idag.
tagga tills nästa gång helg :) gaaaaaaaaaah- snart är det påsklov.

linnea, verkligen min besta ven! detta är en bild från, 6an tror jag :) still going strong

Kommentarer
Postat av: butcrackkompis

det står i tidningen att dom har kommit på ett vin man inte får baksmälla av xD

2009-03-21 @ 14:03:31
Postat av: linnéééa

du+jag+sörmjöle, då kan det inte bli bättre! :)

2009-03-22 @ 00:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0