Oh no, I just keep on falling,Back to the same old And where's hope, when misery comes crawling ,Oh my way With your faith, you'll trigger a landslide,Misery To kill off this common sense of mine








nu sitter jag,agnes&gabbe i bildsalen och tjillar.
jag och agnes sitter och gör bilduppgifter och gabbe tittar hennes nya pojkvän,på robert pattinson.
nu vill jag ha påsklov,åka snowboard, eftersom det är så fint väder.
twilight,twilight,twilight,twilight,twilight,twilight,twilight :) det är typ det konstanta samtalsämnen.
jag taggar tills i december, när andra filmen kommer-
haha- nu ska vi titta mer på klipp med robert&tayler på youtube, haha :)

Kommentarer
Postat av: GABBE

hahah "min nya pojkvän" jag kan ju frömma vidare

2009-03-17 @ 12:46:17
URL: http://grullishen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0