sockerkomaaaaaaaa

hejsan.
nu sitter jag på mammas jobb och har typ sockerkoma.
helgen har verkligen varit hur skön som helst,men även hur TJOCK SOM HELST.,
det var mysigt igår, då gjorde linnea,frida,my,gabbe,agnes&jag pizza och kladddkaka och åt och hade trevligt.
det var kui och sen runt halv nio gick vi inte till staan för dom, alla utom jag och agnes skulle gå på umeå open.
jag varit rikigt taggad där ett tag och ville gå men sen efter att alla hade gått in, när jag och agnes köpte godis så kändes det braa.
jag ocg agnes gick heem, fortfarande sjukt mättta efter all pizzan och åt godis och s¨g på första säsongen av wild kids.
DET ÄR SJUKT BRA- och vi är sååååååååå glada att vi inte var på umeå open utan hemma och titta på robin,simon och maxim och alla söta  !!
agnes somnade ifrån tidigare än mig, men sen på morgonen väckte hon mig vid åtta och sa, jag vill se på wild kids !
HAHAH-
sen på morgonen såg vi finalen av säsong ett och sen börjar vi på tvåan,
och det var helt sjukt, vi bara åt,åt och åt.
först år vi glass,som linnea hade lämmnat, sen chips sen godis, pizza, mer glass, mer godis, sen pizza och glass.
även fast än vi var mätta så fortsatte vi att äta- héhé. men det var sjukt gott.
vi åt typ mer än en liter glass och tittade på william och skrattade åt hur söta alla är när domn är kära i varandra.
MEN IAF, det var lätt varit den skönaste och bästa helgen på läääääänge- men nu måste vi träna gärnet i veckan, men det är värt de.
nu snurrar det bara i huvet och jag har glass upp i halsen och min mage står rakt ut, men det blir la braoo.
men asså, wild kids- hur kan det inte vara bra? galet,galet !!
alla tkr vi är töntiga men vi har ju varnada iaf jag&agnes :)
nejmen, nu ska jag sjunga och får hoppas på att jag inte spyr av all glass-
peace jaow
.

Kommentarer
Postat av: agnes

WILD KIDS IN MY HEART (L)

2009-03-29 @ 18:35:55
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0