they tried to work it out, but that's hard because she's an astronaut



godmorgon,nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på radio.
idag måste jag plugga fysik, jag har mycket att göra men saken är den att jag itne orkar börja.
jag gruvar mig och jag vill inte och pallar inte. menmen, jag har sagt till mig själv att halv ett ska jag börja.
menmen,
jag har en ny favorit låt, Astronaut med Salem al Fakir.
han har gjort ett nytt album som heter astronaut och plus att nu heter han inte salem al fakir, utan bara salem.
haha, jag har försökt komma på vad låten heter för jag har hört den flera gånger den senare veckan och jag såg när han spelade live nyss på nått morgonprogram och han är så bra och mysig.
jag trodde låten hett,stuck in the middle- eller nått för dom sjunger det så mkt, men icket :)
men han släppte iaf ett nytt album i onsdag som heter astronaut som jag tror är bra, ska lyssna på det nu.
men han är väldigt mysig och det är något med musiken i alla hans låtar som gör dom speciella och jättebra.
LYSSNA PÅ KLIPPET, det är verkligen bra.


Kommentarer
Postat av: grim

jag orkar inte läsa.,., du är kåt på han... det märker man

2009-03-23 @ 16:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0