Thugs and badmen punks and lifers locked up interns pigs and snitches Rest your weary heads, all is well




salemsöt.

jag är trött och jag sovit tills nu typ så nu måste,måste,måste jag plugga. men helt seriöst orkar jag inte, varför? känns väldigt långt bort och onödigt nu faktiskt, vill bara krya ner under mitt duntäcke och sova. jag har varit trött och äcklig hela dagen och jag orkar inte plugga skit bajset. det ända bra är att helgen kmr bli skön typ, middag med vänner och bara mysa. det är fortfarande salem som gäller, somnade till den här låten ( fast orginalet) haha, han är söt- även fast han har klippt sig- kolla klippen.  hatar skolan, nu&alltid. ge mig sömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0