I'm falling in love with your favourite song I'm gonna sing it all night long I'm gonna dance with somebody






idag har jag varit med mormor, och vi har ätit våfflor och tjillat, egentligen och jag skulle kolla på klänningar på vinden, kanske till balen,men jag orkade inte. men det var mkt mkt trevligt ! min mormor är bäst.
jag är jätte trött just nu, men jag har verkligen inte gjort nått idag.
men vad händer i gossip girl? varför dampar alla och allt? det ända bra är att chuck är snygg&snäll, men allt annat är helt galet.
engelska nationella idag gick väll sisådär, men jag orkar inte. det är knasigt vi har inget att plugga, inga fler prov i veckan, eller egentligen har vi biologi, men helt seriöst jag orkar inte - får göra det på tisdag ist, hon har ju ändå ingen koll.
jahaaaaaa, sen i helgen- på fredag tjilla, och på lördag STRÖMPILEN med agnes, héhé  har taggat länge, och sen middag med brudar innan dom ska på open, men då ska jag och agnes köpa godis och se på wildkids, säsong1&2.
men nu ska jag titta på nått braaaaaaaa-
LINNEA RÅDAHL - the hills kmr ut den 6 april , TAGGAR JAG NU ELLER VADÅ!?
nej, nu blire tjillitjill och bara sova- mysigt-
peace out pepz,

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahah, vi får fan ta och se premiären av det tillsammans :D

2009-03-26 @ 20:01:34
URL: http://lenejas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0