wild kiiiiiiiiiiiiids

nu är jag trött- men idag har jag varit duktig.
engelska grejen, som jag itne hade tränat på alls gick braoo, sen gjorde jag klart mitt so prov, på 13 sidor, sjukt !
och sen när jag kom hem, kollade jag på gossip girl och sen har jag städat mitt rum !
efter indien har bara alla mina kläder legat på golvet i mitt rum och över allt, för att jag inte har haft plats för det i min byrå för
att där är alla mina gamla kläder,och jag pallar inte vika ihop allt, osv osv osv allt var bara kaos.
men idag har jag städat,vikt ihop sorterat alla kläder, rensat ut allt gamal, sorterat bort sommar kläder, städat, rensat osv !
JAG ÄR SÅ DUKTIG, och nu är det jätte fint i mitt rum,
ett liten minus är dock att jag inte har pluggat nått, men det kan jag göra imorgon och helgen (A) nej,det kmr jag inte men iaf.
när jag har städat har jag kollat på lite olika saker, typ på svt.se kollat på gamla program, men sen kom jag in och kollade på wild kids ! Agnes är ju helt besatt av det, och jag brukar vara det av dom tidigare säsongerna så jag kollade lite- haha.
det var itne lika bra som säsongerna innan, men fortfarande är det roligt (A) hahah
min och agnes högsta dröm är att dom ska uppfinna wild kids för ungdomar- VI TAGGAR.
men iaf, nu tittar jag på youtube klipp på gamla wildkids- jag är så töntig men rdet kommer ha alltid ha en viss plats i mitt hjärta.
nu ikväll ska jag typ kasnke små plugga, men sen bara sova :)
jag ska gå och lägga mig tidigt för,hör&höpa imr ska jag fixa håret och sminka mig- bara för att.
det var länge sen nu, men nu ska jag satsa ! HAHA
nej,wildkids in my heart ! THIHIHI


Kommentarer
Postat av: nina

hehe, wildkids äger!

2009-03-19 @ 20:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0