You'll remember me when the west wind moves Among the fields of barley You can tell the sun in his jealous sky




haluuuuuu.
nu sitter jag på golvet i mitt rum omgiven av massa papper,bilder,tidningar och skär och tittat på wild kids.
jag håller på att göra bilduppgiftsproven, så det är lite kaos.
jag mår så sjuuukt dåligt fortfarande, jag har jättejätte ont i mageen och allt är bara bajsdåligt.
jag undrar om jag har magkatarr eller magsjuka eller nått.
jag mådde inte bra,så jag åkte hem från skolan och när jag kom hem så mådde jag sjukt dåligt att j ag bara slängde mig på sängen och sov typ. men nu äre lite bätttre,men det kan ha med sömn osånt kasnke- hoppas det blir bättre imr.
jag tittar på wildkids och snart är jag på finalen av säsong 2.
agnes har gjort roliga youtube klipp, haha.
imr blir förhoppningsvis en bättre dag, peace out.
JAG TAGGAR PÅSKLOVET- jag ska åka snowboard i arvidsjaur och sen bara tjilla- yey.
peace out
.

Kommentarer
Postat av: agnes

HAN ÄR SÅ ÄGD :D

2009-03-30 @ 21:54:58
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0