091520

det är verkligen sommar-
idag har jag haft shorts och det var inte KALLT, och hela veckan har varit superdupr chill!
ikväll äre taggat.
först chilla hos linnnea och se film och sen drar vi med mopparna till NATTINÈN, på GRUBBEREVYN !
yeeeeeeey, jag taggar !
och det bästa är att vi verkligen inte har nått kvar i skolan, bara en lite SO sak, men annars äre slut!
GAH, tänk- jag behöver inte plugga idag. underbart.
NEJ, men ikväll ska jag(när jag snarare agnes) ta kort som jag ska lägga in på min blogg sen, både från ikväll och förra helgen!
nejmen, nu taggar vi- agnes,gabbs,frar,frida och linnea ! YEY
lyssnade på den här hela måndagen när jag pluggade, och sen hittade jag den på min ipod- m, i like it. nejmen, den är as skön!

Kommentarer
Postat av: agnes

"sen hittade jag den på min ipod"

2009-05-20 @ 16:56:07
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0