22.14- vanity fair photoshoot with kirsten stewart, blake lively, emma roberts and amanda seyfried



nu skulle jag börja sy en kjol, men då kom mamma upp och berättade hur jag skulle göra och visade och sen blev det som att hon tog över mer och mer och det slutade typ med att hon har gjort typ hela kjolen, medans jag har stått brevid och ahr typ prövat hur den ska vara !
haha, men det är bara för att hon tycker det är så kul att sy ! :)
haha, den blir nästan som jag har tänkt mig, men den blir jättejättesöt !
hittade fler bilder från vanity fair med flera söta personer, kirsten stewert, blake lively, emma roberts&amanda seyfried !

Kommentarer
Postat av: nina

emma roberts äe ju så grymt vacker!

2009-05-27 @ 23:43:27
URL: http://ninablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0