8e maj, sthlm baby

hejhejhallå- min dag har varit bra idag- all min depp från igår kväll är borta.
jag somnade vid ett igår men jag hade sovmorgon så jag hann sova ut, hann fixa mig, hann med bussen osv.
sen i skolan var det bra, jag var på två lektioner allt som allt, men 8ornas konsert osv.
jag klarade spanska sakerna bra tyckte jag- så det är skönt, och jag missade svenskan vilket var bra eftersom jag inte hade gjort det (A)
men sen vid ett tig vi flyget till bromma, sen pendeln till älvsjö där vi träffade papi och hans jobbar kompisar, sen åkte vi hem hit till hans lägenhet och sen nu har vi ätit världens godaste middag.
men bara god mat, oliver,kyckling,sallader,pasta,pesto,mozarella&tomtater,och massa röror och bara allt,allt gott !!!
hur gott som helst! jag trodde det skulle vara tråkigt med hans jobbarkompisar, men det var trevligt!!!!!!!!
plus att jag fick smaka min första gin&tonic och mohijos :) haha ( ni vet att jag inte kan stava )
nu vill jag sova, och imr blire upp tidigt och SHOPPA, 24-7- känner ni taggen?
YEY,
peaaaaaaaaaaaace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0