första maj!

hejåhå- vilken dag!!
 Nu sitter jag i min säng och är så trött och glad, men eftersom vi sov ganska lite inatt så ska jag ta en power-nap innan jag åker till stan till papi.
jag,clara och agnes vaknade typ 12 och sen åt vi frukost och sen åkte vi till tempo och köpte godis och träffade carro och linnea :)
sen snackade vi och tjillade och sen gick vi in på skolan och hoppade hage,gungade,speladen och trixade fotboll och baraq hade såååååå kul :) vi har gjort jätte mycket roligt och allt känns så bra :)
sen åkte vi hem till mig och åt bullar och sen åkte alla nyss åså :)
vi har ju varit ute hela dagen så det känns bra och jag tror att jag har fått lite färg i ansiktet.
vi snackade jättemkt om igår och om hur bra det var så
TACK ALLA SOM VAR DÄR OCH GJORDE DET SÅ BRA !

carran tog massa bilder som vi ska lägga ut sen så det blir jättebraa :)
nu ska jag packa och sova och sen vid sju ska jag och carro åka med bussen in till stan :)
GAAAH- den här helgen har varit såååååååå bra, bästa på länge., TACK TJEJER  !!! :D
happypeace !!!

typ världens fulaste bild som jag hittade på apis som nån random tog, på mig,agnes&marcus men jag tänkte ge er en lite försmak på alla bilder som kommer komma sen, åh- det var så bra :) haha

Kommentarer
Postat av: agnes

"GAAAH- den här helgen har varit såååååååå bra"

men mille helgen har ju inte ens börjat :D:D:D:D:D

TACK SJÄLV!

2009-05-01 @ 18:08:48
URL: http://agneess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0