jag gråter,gråter och gråter- AUSTRALIA


åh,det var länge sen jag grät sådär mycket till en film.
jag såg nyss AUSTRALIA med familjen, och jag grät,grät,grät !
jag var lite skäptiskt i början för att se den, men sen var den så braaa !
den var roligt och allt åså men jag tänkte typ gå upp när det typ var 40 minuter kvar, men då vart den ännu bättre.
nej, jag satt med täcket och verkligen bölade,verkligen.
inte lite, utan MYCKET ! när filmen var slut oxå.
så nu är jag alldeles trött för att jag har gråtit så mkt !
imr blire brännboll,linnea,och åka till maries stuga med tjejgruppen, mys.
nej, nu ska jag snart sova, och jag har australia på ipoden så nu mkt jag se den jättemkt ! gaaaaaah


Kommentarer
Postat av: Paragrafryttaren

"Skäptisk" stavas faktiskt "skeptisk"

2009-05-27 @ 20:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0