litelite komiskt

haha- min dag har varit.. bra?
efter skolan gick jag och agnes och tränade och sen åkte jag hem med tre bussen, för att jag skulle göra fysik, jag var varkligen taggad på att plugga- iaf, jag åkte hem med 3 bussen och träffade linnea.
sen var det komiskt,

1. 15.25 jag och linnea kommer till sörmjöle och satte oss och snackade med missionhuset och chillade.
2. 15.30 anton kom med andra bussen och kom och satte sig med oss
3. 16.00 kom tomas med andar bussen, vi satt kvar där och han kom sätte sig och snackade med oss
4. 16.30 william och jonathan kom med andra bussen (tomas hade gått) och satte sig och pratade med oss.
5. 17.00 alla åkte hem för att äta-


jag som skulle plugga hela dagen men jag kom hem vid 5,åt och sen så somnade jag (A) som jag alltid gör!!
men iaf, så jag BÖRJADE plugga klockan 7 typ.
men iaf, nu har jag börjat på fysiken och jag har gjort historik, kasnke den enklaste delen, men den är klart iaf.-
det blev typ 2 och en halv sida och det blev ganska mycket :) jag har lagt till bilder oxå, agnes- ja det blir roligare :)
det känns bra, jag har böjat- men nu gör jag nutid på lördag/söndag och framtid på måndag, sen är det klart, YEY
hahahaha- TAGGA IMORGON FLICKOR !!!
bara för att han är allmänt cool, och till linnea och agnes...

Kommentarer
Postat av: agnes

"satte oss och snackade med missionhuset"

socilat där, hahaha :)

2009-05-15 @ 08:01:34
URL: http://agneess.webblogg.se/
Postat av: linnéa

hahah, jag tänkte också på det agnes kommenterade om ;) men det var ju supermysigt!!

2009-05-17 @ 15:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0