makemeasuopermodelaustralia,rhys

jag har kollar på make me a supermodel (australia) hela säsong 1 på youtube, eller det gjorde jag för länge sen men jag kollade lite igen för ett tag sen, och den säsongen är verkligen bra.
det är mycket bättre än top model, och mycket som bredare och roligare saker dom gör.
plus att alla är värsta roliga och underhållande personligheter, och plus att alla är SÅ SNYGGA !
seriöst, kolla på det på youtube, sök bara make me a supermodel australia så kmr det upp, i awesoome kvalité.
men iaf, det finns så många bra bilder därifrån som jag gillar så många snygga så jag har sparat massa på datorn (A) haha

jag la ut ett tidigare med massa bilder på rhys, han som vann- han är bäst (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0