mysdag idag

idag har jag gjort mkt trevliga saker.
jag vaknade vid tolv ovh sen kom linnea och hämtade mig med moppen och sen for vi till fotbollsplanen.
vi skulle spela brännboll men sen så var gräsplanen upptagen så vi spelade på grusplanen.
det var roligt, vi var typ bara tio personer men det var skitkul! :)
efter det for jag,linnea,anton,jonathan,henrik,daniel & william till temop och köpte glass, :)
och sen for vi hem till william och bollade och spelade fotboll.
jag sög sönder men det var ganska kul i allafall ! :) haha
jag städa mitt rum idag, OCH JAG HITTADE MIN KAMERA !!!!! yey, den var i min krog där jag har massa saker,
jag hittade min klocka oxå- taggat :)

Kommentarer
Postat av: GÖ

sv; vet den är as skönt, råkade höra dne på mtv :D



hur haru det? när kommeru hem?

2009-05-23 @ 11:16:13
URL: http://grullishen.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; vet den är as skönt, råkade höra dne på mtv :D



hur haru det? när kommeru hem?

2009-05-23 @ 11:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0